GODNATT!

Vi såg en film, Identity hette den, den handlade om en pojke som var typ fem år som dödade typ tio personer på ett hotell eller det kanske hette motell. Okej nu har jag avslöjat att det var pojken som var mördaren, men ni kan se den ändå. :]

Imorrn ska jag på stan med Anastasia, länge sen jag var med henne ju, blir kul att träffa henne! Saba skulle egentligen också följa med men hon kunde tyvärr inte. Funderar på att gå och lägga mig nu innan jag somnar på tangentbordet.. är ganska trött faktiskt. Han inte sovit ut en enda dag detta sportlov, har vaknat varje dag vid nio-tiden. Imorrn ska jag sova ut innan jag far på stan har jag bestämt. (a) Så ska sova nu, godnatt kära läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0