NICENICE.

Har just diskat, haha sjukt tråkigt. Nu göra jag typ ingenting alls, lyssnar på musik som vanligt och chattar på msn och sånt. Ikväll har jag inte gjort någonting speciellt, kommer inte göra nåt heller. För har ingen att vara med. (a)

Idag har jag varit på stan med Anastasia, riktigt trevligt! Jag tror jag provade över tio jeans, tillslut hittade jag ett par från Gina Tricot som passade. Köpte dom för endast 200 kronor, galet värt ju! :D Kan tyvärr inte lägga in nån bild på dom, varför det inte går att lägga in nån bild kan du läsa om här. Sen gick vi och fikade på Wayne's, köpte var sin kladdkaka, men orkade inte äta upp hela haha. Kom hem typ kvart över fyra, då gick jag ut med hunden, är ju kusinernas hund egentligen, var bara hundvakt. Dom hämtade den ikväll, och jag blev 400 kronor rikare. Wohoo. ;) Oskar fick 100 kronor eftersom han också hjälpt till att gå ut med den och så. Men 400 kronor är ju ändå mycket för att vara hundvakt i typ fem dagar!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Fett nice det var idag ju!! Tack för senast!

2010-03-11 @ 22:08:36
URL: http://livmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0