10 MARS.

Idag har jag typ inte gjort nåt speciellt, bara varit hemma och gått ut med hunden då och då. Hittade mitt fotoalbum som farmor gjort åt mig, den är fylld med bilder från när jag föddes tills jag fyllde fem år. Skulle gärna bjuda på massa bilder men det går ju inte nu när jag inte har nån sladd till kameran så jag kan lägga in bilder eftersom jag glömt den hos mormor och morfar. Sitter och kollar i fotoalbumet nu faktiskt, ganska kul att kolla på gamla bilder tycker jag. Hittade just en bild där jag badar och mitt hår står åt alla håll, haha värsta igelkotten typ.

Har just duschat, nu ska jag torka håret och sminka mig. Ikväll ska jag vara med min kompis William, han kommer hit om ett tag. Så måste dra nu, lovar att skriva ett till inlägg ikväll!



Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0