TORSDAG.

Hejhej! :) Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan. Efter engelskan gick jag
till tandläkarn, eller jag tog bussen för det snöade typ fett mycket och jag frös typ
sönder när jag gick ut. (a) For dit för att en fyrkantig grejj i min tandställning, ett
såntdär fäste rättare sagt, hade lossnat. Dom fixade till det på tjugo minuter så sen
tog jag bussen tillbaka till skolan. När jag kom dit igen så vare matte, sen so och
språkval. När jag kom hem efter skolan så åt jag två mackor och en liten bit
kladdkaka, var ju typ fett hungrig, missade ju lunchen på skolan när jag var hos
tandläkarn. Sen jobbade jag lite i matteboken. Nu gör jag inte så mycket, sitter och
klickar runt på alla bloggar jag brukar läsa och chattar på msn. Ska snart gå och
hjälpa mamma med maten, pusshejs! :)



Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: ja men det var ju ass gotT! ;D

2010-03-18 @ 18:01:08
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Josefin

svar: Tack så mycket! :D

2010-03-18 @ 21:08:35
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0