TISDAG.

Hejhej! Idag har jag varit i skolan, typ inga jobbiga lektioner alls, sen åka skrana på idrotten. Haha, kul ju. (a) Sen efter skolan har jag varit med Myra, vi bakade en kladdkaka som smakade gudomligt om jag får säga det själv. (a) Hon har just gått hem, nu ska jag snart äta. Sen måste jag plugga matte för det är prov imorrn. Har typ nästan inte tränat nåt på de, jag skjuter typ alltid upp allt plugg till sista dagen..bara jobbigt egentligen. Nästa prov ska jag börja plugga mycket tidigare. (a)


Myrababee och jag :) <3

cya

Kommentarer
Postat av: caroline

har man inte tid tar man sig tid..

han visste vilken tid han skulle ha då han startade förhållandet..

2010-03-02 @ 20:52:33
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0