SÖNDAG.

Hejsansvejjsan! (a)
Dålig uppdatering idag, har faktiskt inte suttit vid datorn på hela dagen. Och det
brukar jag göra på söndagar för då har man typ inget att göra. Iallafall, idag har
vi haft gäster här hemma till typ klockan tre. Myra ringde ungefär då och frågade
om jag ville med ut på en prommis, så då gick vi ut en sväng. Det var ju ganska
fint väder och inte så jättekallt ute idag ju. Sen när jag kom hem hann jag plugga
i typ en halvtimme sen var maten klar. Efter maten försökte jag göra en fransk
manikyr (sök på google om ni inte vet vad det är;)) men när jag var klar så såg
det hemsk ut så jag tog bort det. Haha. Sen såg jag på tv, wipeout, fett kul ju.
Efter det blev det kvällsfika. Det blev alltså inte så mycket plugg idag som jag
hade tänkt.. men men, känns ändå som att jag kan det mesta så det är nog
lungt. :) Hoppas jag. (a) Haha aja, avslutar med en bild på mig från julen-98.



Pusshej!

Kommentarer
Postat av: linnea

awww så jävla söt!

2010-03-22 @ 06:42:59
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0