@ SKOLAN.

Tjatjaa, sitter och här vid en dator på skolan just nu. Har fett tråkigt, klockan
kvart över tre har jag utvecklingssamtal så måste vara kvar här tills de, så
jag måste sitta här ett tag till. Har varit här sen innan klockan två, men då var
Emilia och Myra också här så då vare lungt. Fick låna fem kronor av Emilia så
sitter och dricker en festis just nu. (a) Typ chill dag i skolan idag, först slöjd,
det är ganska kul ändå tycker jag. Sen So, då skulle vi typ inreda en lägenhet
haha, efter det vare svenska, hade typ inget att göra där så det var ganska
chill. :p Sen lunch, och No, fick tillbaka dom där två proven som jag skrev om
igår.. Fick VG på första provet. På andra var jag en poäng från att få MVG..
åhh sur jag blev. Inte för att jag tycker att VG är dåligt men man blir bara så
himla sur om man har ett slarvfel som förstör allt! Ajaa, nog om det. Sen vare
idrott, man skulle typ göra ett program.

När jag kommer hem från skolan ska jag nig hjälpa mamma att laga mat, sen 
efter maten har jag inga planer. Får se om det blir kompisar eller nåt. :)

Vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: linnea

fyfan så surt med ett poäng ifrån:/

2010-03-23 @ 15:50:28
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men det spelar säkert ingen roll, du kommer nog få MVG, Marika säger ju att ett poäng hit eller dit inte spelar någon roll så :)



svar: Åh jag taggar också! :D

2010-03-23 @ 16:56:45
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: emilia

nee 7 kr faktiskt:]

2010-03-23 @ 17:24:53
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0