ONSDAG.

Var ju på stan idag med Emilia och Myra, skulle kolla på Gina Tricot om en
skjorta jag sett där förrut, men den var inte kvar i min storlek. Köpte iallafall
kjolen jag ville ha från BikBok, lägger in bilder på den imorrn för orkar inte ta
nån bild just nu. (a) Ikväll har jag bara varit hemma, har suttit här och skrattat
medans jag och Emilia kollade på varandra i cam och gjorde jättefina grimarser.
Haha, men det var kul. Sen har jag smsat moster också och hon kanske ska
klippa mig i helgen, det blir finemang. :) Nu gör jag typ ingenting, har just fikat.
Måste göra matteläxan nu för orkade aldrig göra den igår. (a) Puss!


Imorrn får ni veta hur de som är i påsen ser ut. (a)

Kommentarer
Postat av: Myra

wow längtar tills imorn!!:O

2010-03-25 @ 13:58:58
URL: http://myraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0