ALLA HAR JU VARIT SMÅ. (A)

Slutade efter nationella idag, var hemma just innan klockan två. Har just pluggat
ett tag så nu ska jag bara tare lungt tills maten är klar, efter det ska jag på musikal
med mamma och se West side story. Hoppas den är bra, den är ganska lång så är
inte hemma förrän typ halv elva, och då orkar jag inte blogga. (a) Men jag skriver
imorrn om hur jag tyckte att den var.

Just nu sitter och och kollar i mitt fotoalbum som farmor gjort till mig, den innehåller
massa bilder på mig från när jag föddes till jag fyllde fem år. Har faktiskt tagit kort
på några som jag tänke lägga ut här på bloggen nu, bjuder på bilderna här under!







Avslutar med en jättesöt bild, noot.
Hahhahahhaha, glad jag var.. elr (a)
Gaah, kolla facet asså!
Varsågod att skratta. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0