I MISS YOU.

Har just fikat, innan det jobbade jag lite till i matteboken och började på matteläxan.
Imorrn ser dagen ut såhär, vakna vid halv sju för jag måste hinna duscha och fixa
mig innan jag ska till skolan. Kommer bara vara på första lektionen, tekniken alltså.
För sen måste jag skynda mig hem och sen ska jag, mamma, pappa och lillebror till
farmor. Kusinerna och massa andra ska också dit. För det är farfars begravning
imorgon. Jag kommer grina sönder kan jag lova. Ska typ ta kort efter begravningen
också, kommer synas på korten att jag grät innan, typ spår av tårar med mascara
i.. fint. Iallafall, sen blir det att fara till farmor igen och äta, kommer vara där hela
dagen, och hela kvällen också. Kommer hem sent. Då blir det att sova på en gång.

Här är en låt av Miley Cyrus som heter i miss you, som jag tycker passar väldigt
bra om man tänker på att jag ska på farfars bergravning imorrn, kommer ju tänka
på honom. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, jag saknar dig farfar! ♥



'' I miss you, I miss your smile. And i still shed a tear every once in
a while. And even though it's different now, you're still here somehow.
My heart won't let you go, and I need you to know, i miss you. ''



Caroline, farfar och jag.

Kommentarer
Postat av: MAJA

svar: Jaa:P

2010-03-19 @ 17:27:02
URL: http://majalaja.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: Jo det var ju ett tag sen! Men det e jätte bra med mig! hur e det med dig då?

Snön börjar ju försvinna här nu! =D Hur är det med snö hos er? ;) hörs <33

2010-03-19 @ 22:36:46
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0