BASTA.

Tjennaah! :) Har just ätit, lövbiff och klyftpotatis, mums säger jag bara! Sen har jag städat också. Nu sitter och bara här och gör inte så mycket, väntar på att Emilia ska komma hit. Då ska vi ta var sin fanta eller cola eller nåt och sen ska vi basta hos mig. Hon ska ta med nån film så när vi har bastat klart ska vi se den. Det blir nog supernice! Typ länge sen jag basta ju, vet inte varför jag inte gör det oftare. (a)

Imorrn ska jag fara och åka slalom med familjen, sen ska vi till farmor och vara där hela kvällen och typ sova där. Tremeningarna ska också dit. Tar nog med mig datorn, men det är inte säkert att jag har tid att blogga när jag är där. Ska försöka ta mig tid till det iallafall. Ni kan ju klicka in på bloggen under dagen och kolla om jag skrivit nåt inlägg vettja! ;)

Skriver ett inlägg senare ikväll, typ innnan jag går och lägger mig. Eller imorrn om jag inte hinner ikväll. (a) Får se. Men ska gå och sätta på värmen på bastun nu så den är varm när Emilia kommer. Pusshej! ♥


Jag och Emiliababee :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0