6 MARS.

Idag har jag varit ute typ hela dagen och åkt skrana med brorsan, när det blev för jobbigt att gå uppför backen hela tiden så låg jag och solade ett tag istället. (a) Fast blev inge brun.. inte för att jag hade trott att jag skulle bli det men. (a) Det var tänkt att kusinerna skulle komma hit idag, men Ville fick vinterkräkssjukan den stackaren så det blev inget. Får se om jag hinner träffa dom imorrn istället. Ikväll har jag typ inte gjort så mycket, sett på tv och suttit vid datorn lite. Men ska gå och se melodifestivalen med mamma, mormor och brorsan nu innan dom hunnit äta upp allt godis. (a) Skriver senare ikväll eller imorrn.

Btw, du som frågade om Markus, skriv din msn eller nåt om du vill ha svar på frågan.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0