3 MARS.

Tjennaah allihopa! :)
Jag har precis kommit hem från skolan, nu ska jag bara sitta här och chilla ett tag sen ska jag på Strömpilen med Myra. Vi ska köpa lite mat och sånt som vi ska ha med oss imorrn till skolan. För då äre friluftsdag och jag ska till Bygdsiljum och åka slalom. Emilia och Myra ska också dit, det blir säkert jättetrevligt! Mina slalomskidor är för korta så ska hyra skidor och stavar där istället, det är nice för då slipper jag släpa med mig allting till skolan. (a) Iochförsig så måste jag ändå ta med pjäxor och hjälm, men det blir ändå inte lika tungt. (a) Hoppas det inte är så kallt imorrn bara. Kanske tar med mig kameran så har ni tur kanske jag lägger in lite bilder från dagen imorrn. ;)



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0