26 MARS.

Idag äre fredag, galet skönt att det är helg om bara några timmar. Just nu har jag
språkval, sitter vid en av skolans bärbara datorer och jobbar med hushållsekonomi.
Efter den här lektionen äre lunch, sen svenska, no och bild. När jag kommer hem
från skolan måste jag snabbt ta något att äta och sen byta om för ska på dansen.
Var ju inte där förra fredan för då var jag på begravning, så har nog lite att ta igen.
Vet att dom har börjat med dansen till dansuppvisningen, får väl se hur den blir
nurå. Har inte så mycket mer att säga, bara att jag har sjukt ont i magen och en
iprem skulle inte sitta helt fel just nu. Skulle gärna gå hem men ska ju göra
nationella muntliga i svenska idag så måste vara kvar här på skolan och uthärda.


Ska vi plocka körsbär i min trädgård, du och jag, shalala. :]
Haha, bild på mig från typ igår? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0