HEMMA FRÅN KLASSRESAN.

Hejhej! Är hemma från Göteborg nu, eller kom hem ungefär klockan halv tio.
När jag kom hem så tog jag det bara lungt, är rätt sliten efter att ha åkt tåg i typ 15
timmar. Klockan tolv for jag till tandläkarn, hade inga hål, wiie haha. Har faktiskt
aldrig haft hål i tänderna. Sen när jag kom hem igen så la jag mig på studsmattan
och solade ett litet tag, och där somnade jag, haha. (a)

Klassresan i Göteborg var i alla fall nice, den började i fredags med ett antal timmars
tågresande påväg dit, när vi kom fram var det lördag och vi for till hotellet och senare
på kvällen for vi till Liseberg. På söndagen for vi ut med en båt till en ö där det var
fångarna på elfborgs fästning, det var ungefär som fångarna på fortet. Senare den
kvällen så for vi till Liseberg igen. På måndagen så var vi ett tag på Universeum där vi
kollade på hajar och sånt. Sedan blev det staaan, tyvärr hann vi bara gå ungefär två
timmar för att vi skulle hinna äta middag innan vi for och hämtade packningen och for
till tåget. Tåget var försenat, så vi fick ta ett sitt-tåg till Gävle, ungefär sex timmar dit
eller nåt sånt. Och när vi var där så var tåget med liggvagnar försenat igen så vi var
tvugna att vänta där i två och en halv timma. När klockan var över ett på natten så
kom det i alla fall, vi hoppade på och åkte mot Umeå. Det stannade i Vännäs där vi
bytte till en buss för att åka sista biten.

Där fick ni en sammanfattning av allt, ska snart lägga in bilderna på datorn så dom
kommer nog upp här på bloggen ikväll. Cyaa! ♥

Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Tack. :) -Åh, kul med klassresa. :) Jag åkte med min klass också dit förra året, så jäkla roligt i Gbg! :D

2010-06-08 @ 16:18:14
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0