NÅGRA BILDER FRÅN KLASSRESAN.

Här får ni några bilder från klassresan. Det är inte bilder från alla dagar,
för hade inte med mig kameran hela tiden. (a)


På tågstationen i väntan på att tåget skulle komma.

Haha ser ni mig i fönstret? (a)


Måste ju köra på bigsmile nu när man tagit bort tandställningen.

Godiiis.

Jag och Emilia. (vet inte om jag får lägga in den än, därför hon är överkluddad)


Haha jag bjuu.


Jag och Emilia, åkband till Liseberg jao.

Hahah vi tog kort i en rolig spegel. Emilia, Myra och jag.

Hahahah jag döör, kolla Myras ben!

Inne på Universeum.

Inne på Universeum. Världens giftigaste orm jao.

Inne på Universeum.

Inne på Universeum. En haj.

Shopping på Nordstan!

Stopp i Vännäs för att byta till buss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0