GÖTEBORG.

Idag har jag varit i skolan, sen tandläkarn och sen manöverkörning med
moppekursen. Höll inte på hitta dit där vi skulle köra haha, men tillslut så.
Sen när jag skulle cykla hem så vare motvind, sjukt jobbigt. (a)
Har just ätit middag, nu ska jag packa klart min väska, har kvar att packa
sminkgrejer, tandborste, kameran, godis och sånt. Och får inte glömma
mobilladdaren, då dör jag typ.:]

Klockan halv nio ska hela klassen samlas på tågstationen och tjugo minuter
senare går tåget till Göteborg. Det ska bli så sjukt roligt där, tar med mig
kameran så lägger nog upp dom flesta av bilderna här på bloggen sen när
jag kommer hem igen på tisdag! Ha det så bra allihopa så hörs vi när jag
kommer hem! :)




3 doors down - Here without you baby.

Kommentarer
Postat av: caroline

nu kommer du va så jädrans snygggg!!

2010-06-04 @ 18:23:51
URL: http://caar0liinee.blogg.se/
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack! :D

2010-06-06 @ 14:35:22
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0