SOMMARJOBB.

Hejhej! Har precis kommit hem, har varit och handlat på maxi med mamma.
köpte grejer att göra mackor av, risifrutti och godis till klassresan. Det behövs
när man ska åka tåg hela natten. (a)

Idag har jag varit i skolan, gått på stan med kompisar och nu handlat. Ikväll
ska jag packa min väska, för hinner inte packa så mycket imorgon. För då
ska jag städa på mammas jobb, på kvällen alltså. Förresten, jag har fått
sommarjobb! Happyface! Ska somsagt städa på mammas jobb en gång i
veckan. Det kanske låter lätt men jag har gjort det en gång förrut och det
var jävulskt jobbigt att städa, för det är stort där. Tog fyra timmar. Men det
är inte så många veckor, och om jag städar på morgonen så har jag ju hela
dagen ledig, och får ju pengar så det är värt besväret. (a)
Ska ni sommarjobba? :)

Nick Lackey - All in my head.

Kommentarer
Postat av: P H O T O G R A P H Y

svar; tack :)



jag har inte hittat något sommarjobb :/

2010-06-02 @ 20:02:56
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0