SCHTAN MED KUSINVITAMIN.

Går kväll var jag hos Caroline, därför det inte blev någon mer uppdatering.

Har just ätit duschat, valt kläder, sminkat mig och ätit lunch, nu drar jag ner
på stan med Elina. Ska aktivera mitt betalkort, eller vad jag nu ska kalla det.
Sen ska jag kolla om dom fått in några nya solbrillor där jag köpte mina som
jag lämnade tillbaks för dom var trasiga, och sen ska jag fixa nytt personbevis
för måste ha med mig de när jag ska skriva provet för mitt legitimation har
inte kommit än. Sen blire väl bara att vandra runt i affärer. :)

Förresten, jag kom in på det gymnasium och linje som jag ville! Så det
blir somsagt Arena kultur på Midgård. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0