GODMORGON.

Nån som är vaken den här tiden på morgonen när det är sommarlov? (a)
Jag skulle väldigt gärna gå och lägga mig och sova lite längre, men nu ska jag
cykla ner på stan till trafikskolan och köra dom sista två körlektionerna. Lite
jobbigt att det är så tidigt på morgonen, men men, då är det nog inte så många
som är ute och kör i trafiken så det är väl en fördel endå. Så om ni ser någon
tjej köra runt med massa kläder och en reflexväst som det står "övningskör"
på så är det nog jag.. haha jag menar verkligen massa kläder, man måste typ
ha vinterkläder. Nä men tänk er typ täckbyxor och en gigantisk jacka. (a)

Jaja, nu måste jag fara! Vi hörs när jag kommer hem igen!
Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Visst är dom ;)

2010-06-17 @ 15:02:01
URL: http://emmjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0