FRIDAY I'M IN LOVE.

Godmorgon! Har just ätit frukost, nu ska jag hoppa in i duschen. Har sovmorgon
idag och börjar klockan tio. Idag får man typ veta de flesta av betygen, tror jag.
Eftersom det inte finns nå mer att göra på lektionerna så blir det en chill skoldag.
Klockan ett ska jag i alla fall till tandläkarn, har ju tagit bort min tandställning nu
och min tandläkare ska ta kort på tänderna och sånt. Jag hoppas på att få
avgjutningarna av mina tänder, då kan jag visa hur det såg ut före och efter. (a)
Efter jag har varit hos tandläkarn så ska jag cykla förbi Teg mot Obbola och
ha manöverkörning med moppekursen. Och sen efter det ska jag hem och äta,
packa klart, blogga och sen fara på klassresa till Göteborg!


min bäbis:]

Kommentarer
Postat av: caroline

svar:

ye i know:D

2010-06-04 @ 08:39:04
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0