YOUR LOVE IS MY DRUG.

Hejhej! Kom ju hem igårkväll, då var jag med Emilia. :)
Nu ska jag fara och kanske köpa en ny moppehjälm till migsjälv, för den jag har 
nu är för stor. Får hoppas att jag hittar en som inte är alltför dyr. (a) Sen när jag
kommer hem från de så ska jag packa, för ska fara till mormor och morfars stuga
idag. Vet inte riktigt vilken dag det var vi skulle hem igen, men kommer hem på
fredag, lördag eller söndag. Kommer bli en lång och tråkig bilresan dit och hem
också, så va sociala med mig på sms, mitt nummer hittar ni i inlägget Piteå.
Jaja, hörs väl när jag kommer hem igen, ni får ha det så bra! Pusshejs. :)



Kesha - Your love is my drug.

Kommentarer
Postat av: becca

älskar låten :)

2010-07-12 @ 21:01:22
URL: http://ekedahls.blogg.se/
Postat av: Annaa!

Jag utmanar dig! Läs regler på min blogg. :D

2010-07-18 @ 20:28:02
URL: http://neewstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0