SOL OCH BAD.

Hejhej! Dagen började med att jag cyklade ner till Strömpilen när jag hade ätit
frukost. Köpte Dry Shampoo från kicks och en vit kajalpenna från H&M. När jag
kom hem igen så bytte jag om, packade och åt lunch, sen cyklade jag till Nydala
med Myra. Där solade och badade vi, varmt vare också, riktigt härligt. :)

Kom hem för ett tag sen, har just varit och hämtat mitt AM-körkort, så var nyss
ute och körde min moppe. Feeet nice! Haha bilden på kortet blev jätteful.. men
det togs på morgonen då jag var nyvaken och ofixad så jag skyller på det. (a)


Myra och jag:)

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så mycket:D men tålamod måste man verkligen ha när man syr. Ibland blir man så irriterad.

2010-07-06 @ 19:56:03
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: P H O T O G R A P H Y

svar: tack :)

allt bra?

2010-07-06 @ 23:52:48
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0