Blev utmanad av Anna!

Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt
berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare som ska göra den. Efter
att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är
utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

6 saker ni kanske inte visste om mig:
- Jag kan inte knäppa med fingrarna.
- Jag kan inte vissla, det kommer väl nåt pip men kan inte vissla nån melodi. (a)
- Jag har aldrig rökt eller snusat, inte ens testat.
- Jag fyller år tre dagar innan julafton.
- Jag har väldigt konstig humor, skrattar typ åt allt. (a) 
- Jag fuskade lite med det här för hade skrivit en liknande förrut. :]

Kommentarer
Postat av: R onja

seft o fylla år så nära jul, eller?

2010-07-25 @ 15:22:52
URL: http://okanekokein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0