HELG NU!

Helg nu, så galet skönt! Jag taggar inte nationellaprov i svenska nästa vecka.. men aja, ska njuta av helgen nu iallafall. :)

Fick springa till bussen för att hinna med den, somvanligt, haha. :]
Det är nice att dansen har börjat igen, och juste, det är bytt tider så dansen börjar klockan fyra till halv sex istället, är ju mycket bättre! Då är man ju ledig hela fredagskvällen sen. :)

Ikväll ska jag bara vara hemma typ, hade tänkt va med Emilia med hon kunde inte. :( men ska vara med henne imorrn istället, och Hanna kanske. :)


Jag och Emilia, du är bäst! Pusspårej! <3

Du är så snäll och rar,
du är den bästa vän jag har.
Min bästa vän kommer du förbli,
för ingen har så kul som vi.
Vi hittar alltid på en massa trams,
och om vi bråkar blir vi alltid sams.
Du är den bästa vän jag har!

Nu ska jag gå och se tv med mamma, pappa och Oskar. Hejs!

Kommentarer
Postat av: emilia

aww sötnos:] älskar diig<3

2010-02-06 @ 02:40:45
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0