LÖRDAG.

Idag har jag varit på stan med Myra, det var nice. :) Köpte inget. Eller jo, delade en liten stripsmeny med Myra och köpte ett tuggummi. (a) Haha. (a) Sen tog vi bussen hem till Myras pappa för hon skulle hämta nå sminkgrejjer som hon glömt där. Sen skulle vi egentligen ta bussen från hennes pappa till Sofiehem, men vi missade den.. så vi gick hem därifrån. (a)

När jag kom hem stod maten färdiglagad på bordet, hemmagjord pizza.. mums! (a) Efter maten låg jag och läste i typ en timma, läste ut en bok som heter jagad. Hela boken var riktigt bra tycker jag, men blev besviken på slutet.. Det slutade inte som jag ville. :] :(


Hahah, Myra och jag, vi bjuuuu! (a)

Ikväll har jag bara varit hemma och sett melidifestivalen och ätit vindruvor och godis. =)


Ursäkta sista bilden, jag hade tråkigt.. :]

Nu gör jag typ inget, klickar runt på lite sidor, läser bloggar och chattar lite på msn. :) Ska nog lägga mig ganska tidigt ikväll också, har ändå inget annat att göra just nu. (a) Ajaa, kommer inte skriva nåt mer inlägg ikväll. Uppdaterar imorrn! Godnatt alla läsare! :)

Kommentarer
Postat av: maja

svar: Åhhhh, ba dryygt. + jag har typ kommit två sidor i boken(Y):)

2010-02-28 @ 00:51:38
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0