26 FEBRUARI.

Dagen började med teknik, sen vare språkval, lunch, svenska, no i en halvtimme för andra halvtimmen skulle alla till matsalen och kolla på vad 7orna och 8orna på skolan gjort under deras typ kulturvecka eller vad man ska kalla det. Dagen avslutades med bild. När jag kom hem hann jag inte göra så mycket mer än att fika, byta om och fara på dansen. Min kompis Hanna som går samma dans som mig var inte där idag, synd det. Men det var kul ändå. (a) Kom hem ungefär klockan 6, då kom moster och hennes kille hit på middag. Trevligt trevligt. :)

Ikväll ska jag bara vara hemma, varken Myra eller Emilia är hemma så finns inte så mycket annat att göra. (a) Och Markus är sjuk så han kan jag inte heller vara med. :( Krya på dig! ♥



Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0