YOU BELONG WITH ME.

Idag efter skolan var jag med Emilia och Myra, vi var hemma hos mig. :) Har just upptäckt att det är fett kul att svara på frågor på facebook, för då får man typ låtsaspengar som man kan använda till att kolla vem som svarat på frågor om en själv. Haha vet inte om ni fattar men, sök på friend facts på facebook så förstår ni nog. ;)

Ikväll har jag bara varit hemma. Har just läst ett antal sidor i boken, så har bara kvar 100 sidor nu. =) Nu ska jag träna lite på engelskaglosorna för dom är till imorrn. Lyckost alla 9or på min skola som går i spanska, dom gör ett prov sen slutar dom. Medans vi andra har en helt vanlig lång skoldag.. okej inte så lång ändå, går till halv tre imorrn men. (a) Iochförsig så äre kanske inte så kul med prov heller, haha ajaa. (a)

Dagens låt; Taylor Swift - You belong with me.


Skriver ingen lite senare, cya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0