24 FEBRUARI.

Bloggstatistiken har varit rätt så hög nu den senaste tiden, speciellt antalet sidvisningar. Igår var det 99 sidvisningar, superkul! :)

Har just fikat, nu ska jag träna lite till på engelskaglosorna. Hade egentligen tänkt duscha ikväll, men orkade inte. (a) Så ska stiga upp lite tidigare imorrn och duscha då istället, kommer vare ännu jobbigare att duscha då men..nu äre försent att ångra sig. ;) Går jag och duschar nu så hinner håret inte torka innan jag ska sova och går jag och lägger mig med blött hår så kommer jag se ut som ett troll imorrn. :] Haha, nån som känner igen sig? (a)



Kommer inte på så mycket mer att skriva ikväll, vi hörs imorrn istället. Puss!<3

Kommentarer
Postat av: williiam

jag känner igen mig åt motsatt håll :]

2010-02-24 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0