PUSS.

Har matteläxa till imorrn som jag måste göra ikväll. Matte är mitt hat-ämne i skolan för tillfället, det är så sjukt tråkigt. Tillochmed engelska är roligare nu. ;o När jag gick i sjuan var jag typ jättebra på matte och fick max två fel på proven.. mvg på alla prov då alltså. Är inte alls lika bra på matte längre, kan berätta att jag gar g i matte och blir överlycklig om jag får vg på matteproven nu. Vad hände liksom? (a) Haha, aja, bara att ligga i, jag försöker iallafall satsa, får jag vg i matte den här terminen ska jag gå till maxi och köpa ett kilo godis till migsjälv. :]

Var med Markus idag, lika nice och roligt och underbart som vanligt. (a) Lovade ju att ta en bild, haha det gick ju som det gick.. råkade missa oss och ta kort på väggen bakom istället ibland. Fick en bild iallafall, bjuder på den. (a)



Nu ska jag äta, skriver ikväll. Cya! ♥

Kommentarer
Postat av: williiam

själv köper jag ett kilo endå B)



NAAAAAWwwkakor!!! :]

2010-02-23 @ 18:14:56
Postat av: Anonym

FYYYYYYYYYYYYYYYYYY vad gulliga! :D

2010-02-27 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0