MY HEART IS SO ON FIRE FOR YOU.

Fick en kommentar av kusinvitamin att jag borde skriva längre inlägg, det tycker jag också men har aldrig orkat. (a) Okej det var en dålig anledning, har nog helt enkelt bara dålig fantasi och kommer inte på så mycket att skriva om. Men ska försöka ändra på det och skriva längre inlägg nu framöver! Så jag börjar nu. ;)

Ikväll har jag inte gjort nåt speciellt, bara varit hemma och sett på tv. Fick veta idag i skolan att det är bokredovisning nästa vecka så har börjat läsa en bok också. (a) Jagad heter den, hittills är den bra iallafall. :) Har typ bara hunnit läsa 40 sidor men. (a) Just nu gör jag inte så mycket, spelar icy tower på facebook, har just köpt discotornet. Hahha. :] Men det är kul, fast är egentligen inte så bra på det. Om jag ska erkänna så är det brorsan som gjort mina rekord. :] Hehe. (a) Aja nog om det. ;)

Imorrn äre ingen skola! Fett med nice. :) Så min dag imorrn, eller halva dagen rättare sagt, kommer se ut ungefär såhär: vakna, duscha, välja kläder, sminka mig, fixa håret, äta och sen fara ner på stan och träffa Markus. Sen ska vi ta bussen hem till mig. :)



Nu ska jag göra mig iordning för att gå och lägga mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0