SHOPPAT.

Det fanns kvar biljetter så jag, Emilia och Myra gick på bio och såg Farsan, haha den var kul. (a) Man fick gratis dricka och popcorn innan man gick in också. ;) Alltså bio, popcorn och läsk gratis! Fett värt ju! (a) Det var nåt gymnasium som hette typ breda linjen som betala allt.

Haha den här tröjan fick man av den breda linjen. ;)



Hittade ett par shorts som jag hade kollat på i höst, då kostade dom 300 kronor och jag är lite snål ibland så jag köpte dom inte då. (a) Men dom var på halva rea priset idag, så då köpte jag dom. Sparade ju 225 kronor. :]



Från BikBok - 75 kr. :)

Nu ska jag fika, hejss!

Kommentarer
Postat av: maja

75 spänn, så jäklar värt!!

2010-02-01 @ 21:52:30
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0