PLUGG SUGER.

Åhh jag taggar inte nästa vecka, den kommer se ut ungefär såhär... Måndag: plugg. Tisdag: plugg. Onsdag: plugg. Torsdag: plugg. Fredag: sova, haha nä men tare lungt efter allt pluggande. Jag hatar att plugga. Så himla drygt bara. (a) Ajaaa, ska bli så galet skönt när den veckan är över!

Imorrn äre skola, men kommer inte vara i skolan hela skoldagen.. för ska till tandläkarn typ efter lunch. I vanliga fall skulle jag tycka att det är skönt att missa några lektioner, men kommer missa matten, och det är sista mattelektionen innan provet. Därför hade jag gärna gått på den ju. Får be Myra skriva ner om det är nån genomgång. (a)

Okej jag känner att jag börjar skriva för mycket om skolan och plugg och inser att det måste vara ganska tråkigt att läsa om. (a) Ska försöka ändra på det och börja skriva lite gladare inlägg som inte handlar om skolan. ;)





Btw, idag har jag skrivit fem inlägg! Ganska duktig va? ;]
Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0