NATIONELLA IMORRN IGEN.

Såg klart filmen ikväll med Emilia och Myra, haha den ägde ju. Nämen, fett rolig. :) Sen sjöng vi singstar, också kul. (a)

Nationella börjar tjugo över nio imorrn, vilket betyder sovmorgon! Yeeyy. (a) Sen blire prov i typ tre timmar och sen slutar vi. Hoppas det går bra imorrn, lite nervös är man ju. Måste bara komma på vad jag ska skriva om.. får klura ut det när jag går till skolan imorrn eller nåt, haha. (a)




Jag vill åka slalom!

Men nu ska jag stänga av datorn så jag kan gå och lägga mig tidigt ikväll, bäst att vara utvilad imorgon ju! Så godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Eddie

naajs blogg ... ser att det är inte så många komentarer så jag bjuder på en !!

2010-02-12 @ 00:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0