HÖGTALARE.

Pappa gick nyss ut till garaget och hämtade nå gamla högtalare som han kopplade in till min dator. Det är ganska mesigt ljud på min bärbara, nu låter det mycket bättre och jag kan spela mycket högre om jag vill. ;) Happyface! (a) Det kanske inte är dom allra snyggaste högtalarna, med dom duger åt mig. :] Här får ni två, ganska dåliga bilder, men dom får duga. (a)



Idag har jag mest suttit och tänkt att snart ska jag börja plugga.. har inte fått så mycket gjort alltså. (a) Men nu börjar mamma tjata om att jag ska få datortid, asså att jag bara får sitta vid datorn ett antal timmar per dag, om jag inte pluggar nu. Så det är nog bäst att jag stänger av datorn och tar fram skolböckerna och pluggar i nån timme. Behöver ganska ofta en spark i baken för att börja nån gång. Det är så tråkigt att plugga liksom. (a)

Ajaa, cya lateeer!

Kommentarer
Postat av: maja

najs!



svar: Åhh..

2010-02-28 @ 21:55:04
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0