HEEELG.

Ikväll har jag sett på Let's dance och ätit upp typ allt godis som jag köpte när jag var på maxi med Myra. =) Bjöd brorsan på lite godis också, fast inte såå mycket. (a) Måste ju ha kvar lite själv också. :] Man får ju inte så mycket godis för 12 kronor, vilket var vad jag köpte för. (a) Haha, aja nog om det, tror inte ni tycker det är så intressant att läsa om godis så.. :]

Imorrn ska jag på stan med Myra, kanske tar med mig kameran och bjuder på lite bilder. Om jag orkar. (a) Haha nä men får se. =) Ska fråga Emilia också om hon vill följa med. :)


Det är lillbrorsan som sitter där ute i båten helt lonely. :]

Är faktiskt riktigt trött nu, ska nog gå och lägga mig nu.. godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0