WHAT HURTS THE MOST.

Godmorgon allihopa! :) Har just vaknat och ätit frukost. :) Nu ska jag städa mitt rum, badrummet, och dammsuga typ hela övervåningen. Duktigt va? :] Sen måste jag plugga, har bokredovisning på onsdag tror jag. Sen matteprov samma dag, eller jag tror att det också var på onsdag, det är nästa vecka iallafall. (a) Och så äre det muntliga nationella på fredag för det blev inte då det egentligen skulle vara för läraren var hemmma med sjukt barn. Sen äre ett till prov på fredag också, Noprov, vi har haft en träslöjdsvikarie i flera veckor nu.. och dom tror att vi ska kunna massa nu när ingen har lärt oss nåt ;o blir att råplugga nästa vecka då. Jobbigt värre assåå! (a)





Hugs!

Kommentarer
Postat av: caroline

sv:

Fin bild!=)

Hahah jo kl 1 var ändå rätt tidigt för alla trötta tonåringar ju;)

2010-02-28 @ 12:18:11
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0