EMMA ERKÄNNER:

- Jag kan inte vissla, det kommer väl ett pip om jag försöker men kan inte vissla nån melodi. :]

- Jag fyller år tre dagar innan julafton. (a)

- Jag är jätteallergisk mot jordnötter och tål inte så mycket mjölk. ;p

- Jag har tandställning.

- Jag har ett ärr i pannan sen jag opererade bort ett födelsemärke i november förra året.

- Jag har aldrig rökt eller snusat, har inte ens testat. (a)

- Jag älskar skor, har 8 par skor i garderoben i mitt rum och 10 på nedervåningen. Alltså 18 sammanlagt, men använder typ bara 10 av dom. (a)

- Jag får alltid mardrömmar av skräckfilmer, ändå ser jag dom. (a)

- Jag kan inte knäppa med fingrarna. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0