Wherever You Will Go

Tjaa! Har inte hunnit blogga idag (eller igår eftersom klockan är över tolv). Men kan
berätta lite nu vad jag gjort idag. Innan lunch gick jag till Maxi och köpte mineral puder
och en mp3-spelare. Åt lunch med brorsan sen drog jag ner på stan, lämnade tillbaka
adidaströjan.. den var skitsnygg men jag har typ en likadan fast röd och en till svart
dessutom så det kändes onödigt. Sen bytte jag en tröja mot en annan. Bytte även en
stickad tröja som var förstor till en transparent vit skjorta, ett svart linne och svarta
leggings. Haha känner att det blev en ganska förvirrande text här men ni får försöka
förstå helt enkelt. (a)

Kom hem när det var middag, men åkte ner på stan igen direkt efter att jag ätit klart
för att jobba. Kom hem sen igen klockan tio. Resten av kvällen har jag bara tagit det
lungt, det behövdes. Och nu ska jag göra mig iordning för sängen. Hörs!


lillebror♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0