5 DECEMBER.

Hejhej! Har haft en trevlig dag, fick en tröja och ett smyckesträd av mormor och morfar.
Båda stod högt upp på min önskelista så jag blev asglad! Tröjan är mycket finare irl, gick
inte så bra att ta kort på den. Jaja. Dom åkte hem typ halv fyra, då skulle jag jobba, fick
hjälp av mamma idag så att det skulle gå snabbare, tack mami! Kom hem när det var
middag, åt kött och potatisgratäng, gott kan jag lova. Sen har jag bara tagit det lungt.

Har lite brist på saker att göra just nu, datorn blev tråkig så ska gå och sätta mig framför
tvn istället tror jag. Yes. Cya! :)



Hängde dit några av mina smycken som jag använder mest.

Kommentarer
Postat av: linnea

åååh smyckesträdet to die for! vet du vart de köpt det månntro;)?

2010-12-05 @ 23:42:15
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Emilia

så himla snyggt,båda :D<3

2010-12-06 @ 08:39:25
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0