NATTI

Hejhej! Dagen började med att jag gick upp vanlig tid även fast jag hade sovmorgon,
får ju inte missa julkalendern heller! Haha, även fast den inte är jättebra känns det ju
som ett måste. (a) Iaf, hann inte med bussen imorse.. var på andra sidan vägen när
den körde förbi, surt. Så jag cyklade till skolan idag, blev lite kallt på hemvägen men
annars så vare rätt skönt att cykla. Efter skolan gick jag på stan ett litet tag, skulle
egentligen leta julklappar men pengarna spenderades på två nya plagg till mig själv,
haha typiskt alltså. Kan lägga in bilder på det jag köpte imorgon. Ikväll har jag varit
med Marcus. Men nu ska jag typ sova, dansuppvisning imorrn så! Godnatt. :)


Kommentarer
Postat av: caroline

snyggkusse, you've got things to tell me and u know what im talki'n about!!!!!! ;)

2010-12-04 @ 13:42:21
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0