WHITE LIGHT MOMENT.

Hejhej! :) Lördag idag, men det känns typ som söndag. (a) Iaf, idag har jag bara varit
hemma och tagit det lungt. Har haft ont i magen hela dagen så har inte orkat göra nåt
annat heller. Men ikväll när jag hade badat så blev det lite bättre. Annars idag så har
jag fixat lite i mitt och börjat använda lite av de jag fick i julklapp. Är förresten nöjd
med alla mina julklappar! Kortfattat så fick jag smink, kläder, duschgrejer, nagelkit,
nagellack, smycken, pengar, filmer, böcker... och lite annat. Men är nog mest nöjd över
högtalarna och baslådan till datorn! Mina gamla lät inge bra, men nu blev det ändring
på det. Jag = mycket glad!

Har på mig myskläder och nu ska jag måla naglarna med mitt nya nagellack. Sen ska
jag göra en mapp på datorn med lite bilder som jag ska framkalla och sätta in i ramar i
mitt rum. Efter det får vi se vad jag hittar på, kanske ser en film eller något. Jaja.

Ska dra nu, hare bra! :)


Caroline och jag igår♥, tog nästan inga bilder under kvällen, men kan säkert
lägga in lite bilder från pappas kamera när han lagt in sina bilder på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0