ser du stjärnan i det blå, ja den lyser för oss två

Hejhej! :) Hade ställt väckarklockan på nio men vaknade halv elva, fast ändå skönt
med sovmorgon. Men nu hinner jag inte städa mitt rum(som jag inte orkade göra igår)
och städa badrummet. Så det får jag göra lite senare idag för nu har jag inte tid.
Har just fixat mig lite, om ett litet tag ska jag ta bussen ner på stan där jag ska möta
Emelie. Vi ska nog sätta oss på ett café och fika och prata, blir bra det! Måste även fixa
en sista julklapp, men jag vet vad jag ska köpa så det lär gå ganska snabbt.

Och imorgon äre julafton, shit vad tiden har gått snabbt. Speciellt den här terminen..
höstterminen brukar oftast vara seg och lång, men inte denna gång, och nu har man
gått halv ettan. Galet alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0