don't look back in anger

Tjatja! :) Idag var jag ju på stan, kom dit lite tidigare än Emelie för skulle hinna fixa lite
grejer, och medans jag gick omkring där så såg jag Myra så då gick jag med henne
ett tag tills Emelie kom. Exakt då kom Myras kille också så det var ganska bra tajming
haha. Jag och Emelie satt och fikade och pratade i väldigt länge, det var kul att träffa
henne! Tyvärr blir det inte så ofta utan mest på sommaren eftersom hon bor i Stockholm.

Idag hade jag på mig detta:

Stickad tröja - Ginatricot
Linne - Ginatricot
Leggings - H&M

Kommentarer
Postat av: carro

varför så superjävla snygg???

2010-12-23 @ 19:12:23
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0