22 DECEMBER.

Hejhej! :) Fyllde ju år igår. Dagen började med presentöppning, fick lite hyllor och
grejer som jag önskat mig som sattes upp igår också, bilder på hure blev kommer
så småningom. Hade julavslutning i skolan på mogonen, fick lov halv tio, då gick jag
och Jennifer till stan och gick runt i lite affärer sen åt vi lunch. När jag kom hem gjorde
inte speciellt mycket, såg på tv och satt vid datorn tills det var middag. Skulle egentligen
haft tjejkväll hos mig igår men Emilia var sjuk så det blev inget så jag var bara hemma
hela kvällen. Ganska trist faktiskt. Men aja, det var gårdagen det. Också vill jag tacka
för alla fina gratulationer jag fått igår, här, på msn, sms, irl och på facebook! :)

Vaknade ungefär klockan tio. Gick upp och åt frukost då sen har jag sett julkalendern
och suttit vid datorn. Nu ska jag välja kläder sen städa mitt rum lite. Efter lunch ska jag
och lillbrorsan ner på Maxi och Strömpilen. Blir en lugn dag, orkar inte sminka mig heller
för ikväll ska jag fara och simma med min kusin. Jaja, ni får ha en bra dag allihopa så
hörs vi senare! :)


Kommentarer
Postat av: BY A-N-N-A

Nu har vinnarna dragits kolla in om det blev du! Har dagens blogg på bloggen var gärna med ;)

2010-12-23 @ 11:56:44
URL: http://byannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0