HAPPY.

Igår hade jag två dansuppvisningar, så var på stan från klockan halv ett till sju.
Då var man faktiskt lite less, det är så tråkigt att vänta mellan föreställningarna.
Men annars var det kul. (a) Skulle egentligen ha varit med Myra på kvällen men
hon hade ont i huvudet så jag följde med familjen till moster och såg på film och
fikade där, trevligt trevligt. Kom hem efter tolv nångång, då var jag trött och
somnade så fort jag gått och lagt mig.

Söndag idag, ska städa mitt rum nu och fixa mig lite. Klockan ett kommer mormor
och morfar hit, dom ska fira mig eftersom dom inte kan komma när jag egentligen
fyller år. Så födelsedagsfirande med presenter och god mat blire idag, inget man
tackar nej till om man är jag. Ikväll måste jag jobba, inte lika kul, men är allmänt
glad hela tiden just nu, så det lär inte blir så jobbigt, haha. (a)

Men skriver ikväll igen, hej så länge!


En bild från igår innan dansuppvisningen, jag var tomte om nån inte förstod de. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0