GLAD TJEJ.

Tjennaa! Känns skönt att onsdagens skoldag är slut, det är min längsta dag, man blir
rätt trött och flumm på sista lektionen, haha. Kom hem för ett litet tag sen bara, ska
snart äta middag. Ikväll blire plugg igen, gjorde bara en bildanalys igår så får kämpa
lite hårdare ikväll. Förresten, matteprovet som jag var så nervös över fick jag tillbaka
idag, VG- fick jag, glad tjej kan jag lova, matte är verkligen inte min grej så. (a)

Såg idag när jag loggade in på facebook att min kompis Myra hade gjort en såndär
man ska klippa in ansikten i personer som dansar eller nåt. Haha, klicka här för att se!
Jag är personen som sjunger om nån skulle undra.

Men ska äta nu, hejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0