FREDAG.

Hejhej! Skrev inget inlägg igår, hade inget att skriva när jag kom hem från skolan
och på kvällen så kom min moster hit och klippte och slingade mitt hår. Jag blev nöjd
med resultatet, känns lite kort bara, för klippte mer än tio centimenter, känns fett stor
skillnad när man borstar håret. Ska visa bild på hure blev så fort jag kan och har tid!

Idag var det en chill skoldag, hade först bild sen historia. Slutade tre, drog hem på en
gång så var hemma just innan fyra. Tog de bara lungt till det var middag, har bara
tagit det lungt ikväll efter middan också. Sett idol, ska sätta mig framför tvn snart igen,
jag hoppas Jay vinner! Sen måste jag städa mitt rum. Och göra mer läxa om jag orkar.
Jaoo, men hörs typ imorgon! Hejs. :)


En bild från idag på Suzana och mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0