EN DAG KVAR

Hejhej! Nu ska jag gå till Maxi med Emilia, måste köpa lite mat och grejer så jag har
något att bjuda på imorgon när Emilia och Myra kommer hit. Blir kul att träffa henne
nu också, känns som om det var evigheter sen sist! Sen ikväll ska jag bara tare lungt
och se på tv eller något liknande.

Idag var det sista skoldagen, imorgon är det bara julavslutning på morgonen sen äre
lov, känns väldigt skönt! Plus att jag fyller år då, gör ju inte saken sämre precis. ;)
När jag fyllde 15, då lyssnade jag på denna låt hela dagen typ, haha..



jag och emiliababe

Kommentarer
Postat av: Myra

hahaha låten är ju klockren;D Guuh va vi lyssna sönder på den xD

2010-12-20 @ 23:00:04
URL: http://myraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0