1 DECEMBER.

Hejhej! Skoldagen var inte speciellt jobbig, den gick ganska snabbt faktiskt, även fast
jag slutade just innan fyra. Föreställningen som treorna höll i var asbra tycker jag!
Åkte hem direkt efter det när jag slutade, middagen var klar strax efter att jag kommit
hem sen efter jag hade ätit harjag gjort läxa. Hade tänkt hinna med att vara med Emilia
också men läxan tog längre tid än jag väntade mig. Är i alla fall klar nu.

Imorgon har jag bara tre lektioner, slutar tjugo i ett, skönt de. Har inga planer än för
vad jag ska göra när jag slutat. Kanske bara blir att dra hem på en gång och göra bort
lite läxa, eller så far jag på stan och letar julklappar eller nåt. Får väl se hure blir imorrn.

Men nu ska jag göra mig iordning för sängen, godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0